מובי אקספרס הפקות וידאו

מובי אקספרס הפקות וידאומובי אקספרס היא חנות תוכן וידאו אינטרנטית להפקת פרסומות, סרטי תדמית ותוכן וידאו לדיגיטל במחירים שווים לכל כיס בלחיצת כפתור בצורה דיגיטלית. הגיע הזמן לעבור לליגה של הגדולים, עם סרטוני הוידאו לעסקים של מובי אקספרס, אתם במרחק של קליק אחד מלקחת את העסק שלכם עשרות צעדים קדימה, להסביר מוצר? מה הבעיה סרט אנימציה! לשדר אמינות ללקוחות? סרט עדות לקוח! לשדר תדמית של מותג כמו הגדולים? סרט תדמית מנצח!!!! אז קדימה למה אתם מחכים? תקליקו ותקחו את העסק שלכם לשלב הבא!






חבילות וידאו לעסקים

כשכולם מתעסקים בלהוכיח את היצירתיות שלהם אנחנו מתעסקים בלהביא לעסק שלכם תוצאות! מובי אקספרס חברת להפקת סרטים אפקטיביים לעסקים.
תתחילו לשרת את העסק שלכם, עם סרט אפקטיבי שנעשה מתוך מחקר שוק, עבודה אל מול נתונים מהשטח מחקר מתחרים וקריאטיב מבוסס תוצאות עסקיות.

לפי מה מתמחרים את הסרט?

החבילות מתומחרות לפי מספר שעות הצילום, משמרות העריכה, מספר אתרי הצילום, שימוש בתוספות של מוזיקת ספרייה, פתיח אנימציה אפקטים ועוד.

לא עדיף לעבוד מול אנשים שמפיקים וידאו?

בהחלט עדיף וגם רצוי! בדיוק בגלל זה צוות האתר MOVIE EXPRESS מורכב מצוות מקצועי העוסק בהפקות וידאו כבר קרוב לעשור, שנמצא מאחורי הקלעים, בהפקה ובכל שלב לאורך הדרך וגם בליווי טלפוני, כדי שתקבלו מוצר מוגמר מושלם.




איך המחירים באתר כל כך זולים?

המחירים באתר זולים כי העברנו את תהליך הרכישה וההפקה לצורה דיגיטלית, הדבר אפשר לנו לחתוך משמעותית את המחירים מבלי לפגוע במוצר המוגמר, כמו כן ההפקות של מובי אקספרס הן הפקות מבוססות במאי צלם, בכדי לחסוך בעלויות, בהתאם לחבילה וכמו כן מספר מוגבל של סבבי תיקונים.

מה זה בריף?

בריף הינו מסמך המועבר מהלקוח לחברת ההפקה ותפקידו להעביר את הצרכים של הלקוח מהסרט. באמצעות הבריף, התסריטאי יידע להתאים את התסריט לקהל היעד ולמטרה שהגדיר הלקוח בבריף.

אם נגמרו לי סבבי התיקונים ואני עדיין רוצה לשנות את הסרט?

ברגע שנגמרים סבבי התיקונים המוקצים לחבילה ניתן לרכוש סבבים נוספים דרך האתר בעלות נוספת לשביעות רצונכם.

מי קהל היעד של האתר?

קהל היעד של הוא כל מי שרוצה תוכן לעסק שלו בעלויות נמוכות וברמה גבוהה. עסקים קטנים, חברות קטנות, עצמאים, משרדי פרסום, משרדי יח"צ.

אתר אינטרנט: www.movieexpress.co.il

מצאתם טעות? רוצים לעדכן את פרטי העסק? לחצו כאן!


דירוג הגולשים 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (אין עדיין דירוג)
Loading...

143 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

 

אתרים נוספים באותו תחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

נגישות