אינטרסקול ישראל

אינטרסקול ישראלאינטרסקול ישראל פועלת בהנהלת חברת אחיעם שירותי יעוץ בע”מ שהוקמה לפני כעשרים ושתיים שנה (בשנת 1987) כחברה משפחתית לתכנון וביצוע של קורסים, השתלמויות ופרויקטים בתחומי חינוך וטכנולוגיה שונים.
מייסד החברה והבעלים הינו בנימין פיינשטיין מבכירי המקימים של אגף לתכניות לימודים ממוחשבות במשרד החינוך ומנהל המחלקה, יו”ר מו”ח – האיגוד הישראלי למחשבים בחינוך והוועדה הבינלאומית של iste (איגוד בינלאומי לטכנולוגיות בחינוך), מקים ומנהל פרויקטים במדינות אמריקה הלטינית להעצמה טכנולוגית וחינוכית של אוכלוסיות נחלשות ומרצה בתחום הפעלת תכניות לימודים ושילוב המחשב בהוראת המדעים.

תחילת הדרך

אינטרסקול ישראל עסקה בתחילת דרכה ובמשך שנים רבות בייזום, תכנון, ארגון וביצוע של קורסים, סדנאות וכנסים לאנשי מקצוע בתחומים מגוונים מארצות לטינו-אמריקה ולקהלי יעד מגוונים. מסוף שנות השמונים, החברה עוסקת בתכנון, ארגון וביצוע של סדנאות, חוגים, פרויקטים, השתלמויות ויעוץ לקהלי יעד מגוונים, ילדים, נוער ומבוגרים ובהפעלת קייטנות “מחשבים וכיף”, מותג מפורסם ומצליח המעניק לאלפי ילדים ובני נוער במהלך כל שנה חוויה טכנולוגית איכותית.
במשך עשור ועד לאמצע שנת 2000, הוציאה החברה את הירחון “מחשבים וכיף” שהופץ בעשרות אלפי עותקים בכל הארץ והיה לשם דבר בהפצת מידע מתוקשב לילדים, נוער, מבוגרים ואנשי חינוך.




פעילות אינטרסקול ישראל כיום

• קייטנות סדנאות מחשבים וכיף – כבר עשרים ואחת שנים של הצלחה טכנולוגית במהלך חופשות ביה”ס, עם עשרות אלפי חניכים שחוזרים בכל שנה לפעילות מחשבים וכיף.
• מחנות טכנולוגיים מחשבים וכיף – מחנה איכותי באווירה קסומה וייחודית.
• פעילות נוער מחשבים IT בפריסה ארצית- חוגים וקורסים לילדים, בני נוער ומבוגרים.
• פעילות נוער מחשבים IT- הפעלת קורסי מדצ”ים מתמחים בטכנולוגיה ותקשוב ובאישור משרד החינוך.
• הפעלה והקמה של מרכזי מצויינות
• הפעלת פרויקטים ייחודים מוזמנים ויזומים על ידנו במסגרות של רווחה עירונית, שיקום שכונות ועוד פעילויות רווחה.
• עוסקים בייעוץ בכל תחומי שילוב המחשב וטכנולוגיות חדישות בחינוך, בתכנון לימודים והדרכה , ברמה מערכתית, בית ספרית ואישית. ברשות החברה מומחים ויועצים בתחומים אלה הדוברים גם אנגלית, ספרדית וצרפתית.
• עוסקים בפיתוחי הדרכה טכנולוגית לחברות שונות. הצוות המקצועי של החברה כולל עובדים מקצועיים קבועים, מאגר של מדריכים ו מרצים בתחומי התמחות שונים, יועצים ואנשי מקצוע בתחומים שונים.






פרטי התקשרות: 1700-50-2400

שאלות על קייטנות מחשבים וכיף

האם הקייטנות מתאימות לילדים בגיל 6? אנו ממליצים להתחיל את השתתפות החניכים שלנו לילדים החל מכיתה א’. באם ישנם ילדים שעולים לכיתה א’ שמשחקים על המחשב, מכירים את אותיות הא’-ב’, אנו נשמח לשוחח עם הוריהם ולתת ייעוץ ברישום לאחת מפעילויות אינטרסקול. קבוצות החניכים הצעירות זוכות ליחס אישי וחם מצוותי ההדרכה בכלל הפעילויות.

האם נדרשת רמת ידע על מנת להצטרף לפעילות? לפעילות מחשבים וכיף מגיעים חניכים וחניכות בעלי רמות ידע שונות במחשבים וטכנולוגיה. אך זה כלל לא חשוב. תכניות ההדרכה שלנו שמות דגש על התקדמות אישית וייחודית. אצלנו כל חניך ייצור כבר מהיום הראשון בלא קשר לרמת הידע איתה הוא מגיע..

הבת שלנו מאוד אוהבת מחשבים וטכנולוגיה, האם יש עוד בנות בפעילות מחשבים וכיף? פעילות מחשבים וכיף פתוחה הן לבנות והן לבנים, בפעילות מחשבים וכיף בקייטנות ובמחנה הסטארט אפ ישנן גם מדריכות. הפעילויות בקבוצות משלבות בנים ובנות ביחד.

האם המזון בקייטנות הוא כשר? בהחלט. המזון שמוגש הן בקייטנות היומיות והן בכפרי הנוער הינו כשר ובעל תעודות כשרות ובעל אישורים ממשרד הבריאות.

האם העבודה היא אישית ולכל משתתף יש מחשב אישי? לכל חניך יש עמדת מחשב משלו, ישנן פעילויות חשיבה ופעילויות צוותיות בהן עובדים החניכים ויוצרים בצוותים ואז הלמידה והיצירה היא קבוצתית ומשותפת.




שאלות על מחנה הסטארט אפ

מה הגיל המינימלי להתחיל עם המחנה הטכנולוגי? פעילות מחנה הסטארט אפ מתאימה לילדים החל מכיתה ג’, הפעילות שלנו מיועדת לילדים שאוהבים טכנולוגיה ומחשבים ומעוניינים לעבור חווית חיים יוצאת דופן ומדהימה. אנו דואגים ליחס אישי, משפחתי וחם וכמובן דואג לחניכים הצעירים. הורי החניכים הצעירים מוזמנים להיות בקשר מתמיד עם צוות המחנה ולהתעדכן כל העת בהשתלבות ילדיהם בפעילות המחנה. .

האם מחנה הסטארט אפ מתאים לנערים בחט”ב ובתיכון? בהחלט כן! בני הנוער המגיעים למחנה הסטארט אפ נהנים מפעילויות ייחודיות, מעשירות וכיפיות. כלל הפעילויות מתבצעות בקבוצות גיל אחידות של כלל בני הנוער. הפעילות במחנה כוללת השתתפות בקבוצות חשיבה סטארט- אפיסטיות ויזמות טכנולוגית. בנוסף נהנים בני הנוער מ פעילויות כיף- מסיבות, ספורט, היכרות עם חברים מכל הארץ והעולם ועוד… כלל הפעילויות של מחשבים וכיף מלוות על ידי מדריכים מקצועיים ומדריכים ותיקים שלנו, יוצאי יחידות עילית טכנולוגיות בצה”ל ובעלי ידע מעמיק.

האם החניכים יכולים לצאת מתחומי מחנה הסטארט אפ? בהחלט לא. מחנה הסטארט אפ של מחשבים וכיף נמצא בכפר הנוער מוסינזון , כפר הנוער מגודר ואין יוצא ונכנס ללא אישור. חניכי המחנה לא יוכלו לעזוב את הכפר ללא ליווי איש צוות מכל סיבה שהיא. למידע נוסף אנא קראו את עמוד ביטחון ובטיחות במחנה.

מה גודל הקבוצות? אצלנו הקבוצות הן קטנות על מנת לשמור על יחס אישי ומשפחתי. בסדנאות הטכנולוגיות ובפעילות החברתית גודל הקבוצה עומד על כ10 חניכים – 12 חניכים.

כמה חניכים גרים בכל חדר? האם אפשר לבקש ולגור עם חבר/ה? בכל חדר גרים ארבעה עד חמישה חניכים (בנים ובנות לחוד). באם תרצו לגור ביחד עם חבר, בהחלט ניתן לבקש זאת במעמד הרישום למחנה.

מיהם המדריכים במחנה הסטארט-אפ? המדריכים במחנה מורכב ממדריכים בוגרים מעל גיל 18 ומנהלי המחנה, המדריכים שמעגיל גיל 18 הינם מדריכים בעלי ניסיון רב בהדרכה ובעבודה עם בני נוער וילדים המדריכים שלנו הינם עולם ומלואו ומגיעים מרקעים שונים: אנשי היי-טק, אנשי הדרכה והוראה, אנשי טכנולוגיה ועוד… בנוסף למדריכים הבוגרים יהיו במחנה הסטארט אפ גם מדריכים צעירים (בני 16 ומעלה). כלל עובדי אינטרסקול ומחנה הסטארט אפ בכלל עוברים על-ידינו תהליך קבלה מעמיק ורציני החל מראיונות אישיים וקבוצתיים, הכנות והכשרות המלצות ובדיקת היעדר תיק פלילי. קראו עוד על צוותי ההדרכה

האם אפשר להביא לפטופ אישי מהבית? ניתן להביא לפטופ אישי מהבית, אך אין צורך ממשי בכך. חשוב לזכור כי, המחנה איננו אחראי לנזקים או לאובדן מכשירים יקרים אלו

האם יש זמן חופשי למשחקי רשת? בטח שכן! בכל יום יש זמן למשחקי מחשב, לטורנירים מגניבים ברשת ותחרויות משחקים על מסך גדול. יהיה כיף!

אתר אינטרנט: www.interschool.co.il

מצאתם טעות? רוצים לעדכן את פרטי העסק? לחצו כאן!


דירוג הגולשים 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (אין עדיין דירוג)
Loading...

40 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

אתרים נוספים באותו תחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

נגישות