בית ספר לריקוד TET A TET

בית ספר לריקוד TET A TETבית ספר לריקוד TET A TET מומחה בתחום של כוריאוגרפיה מודרנית, ריקודים מכל סוג לילדים ולמבוגרים. יעל גורוחובסקי, כוראוגרפית של בית ספר לריקוד, בוגרת אקדמיה לריקוד על שם M.Matieur סטרזבורג (צרפת) מזמינה אותכם לבוא לבית ספר שלי, ללמוד לרקוד במגוון סגנונות ריקוד עכשוויים: בלט מודרני, דאנס שואו, היפ – הופ (ניתן לצרף ילדים מגיל 4).
אתם רוצים שלילד שלכם יהיה אישיות בריאה ומגוונת, הגוף חזק ובריא, תתגבר על ביישנות טבעית, ויפתח הכשרונות הטמונים בו? בעל מטרות, מאורגן, ממושמע וצובר חברים חדשים? אז הבחירה שלכם נכונה – בית הספר לריקוד TET A TET. כאשר הילד רוקד – זה גם מעניין וגם בריא!
קיימת חלוקה של ילדים לקבוצות לפי גיל, ילדים משתתפים בתחרויות, פסטיבלים והופעות שונות בעיר ומחוצה לו.
ניתן להגיע לשיעור ניסיון ללא תשלום בתיאום מראש,במגוון סגנונות: דאנס שואו,יסודות כוראוגרפיה,סטריפ פלסטיקה,גו גו.




הוראה נכונה ללימוד ריקודים

הצוות שלנו, בבית ספר למחול באותה דעה שמטרתנו הוא החינוך הנכון של הדור הצעיר. בית ספר למחול עכשווי לילדים – הוא בראש ובראשונה משפחה מלוכדת, שבו כולם מנסה לשפר ועוזר אחד לשני. כל אחד מהמורים שלנו מקדיש את חייו לעיסוק האהוב עליו – ריקוד, משתפרים בכל יום, ואת הטכניקה שלו ומעבירים הלאה לתלמידינו בצורה מאוד תמציתית ונגישה.

עובדים כדי לעלות רמה של תלמידינו

בית הספר למחול מקדיש תשומת לב רבה לחינוכו של הדור הצעיר, כי כולנו מבינים שזה תהליך קשה. לארגן דבר כזה יכול רק כוריאוגרף מנוסה שיש לו תנועה וטכניקה נכונה והוא תמיד מעודכן עם ההתפתחויות האחרונות והמגמות חדשות בתחום הריקוד.

חוגי ריקודים מתאימים לכולם

ריקוד – מתאים לכל הגילים, ולכן הבית ספר שלנו עוסק גם בילדים וגם למבוגרים. כל קבוצה מתחלקת לפי גיל ולפי רמה,מה שמבטיח תהליך נכון של למידה, הילדים באופן בלתי נמנע ימצאו חברים חדשים ואנשים בעלי דעות דומות עם מסוגלים להתקשר באורך חייהם. בית הספר למחול לילדים – זה לא רק אימון יומי, הוא גם מסע מרתק לתוך העולם של מוסיקה טובה, שירה ותווי סיפור מאגדות. כל אחת מהפעילות שלנו מתבצע בצורה של משחק, ובכל יום, הילד שלך אקבל הידע חדש שללא ספק יעזור לו בחייו בעתיד.

השתתפות בתחרויות ופסטיבלים

בית ספר לריקוד שלנו משתתף בפסטיבלים, תחרויות, הופעות במהלך כל שנה, מופעים בחגים באירועים, לוקחים חלק פעיל בחיים תרבותיים של העיר באר שבע.






פרטי התקשרות:

שד יצחק רגר 34,היכל התרבות, באר שבע
050-7791774
tet.a.tet.studio@gmail.com

אתר אינטרנט: www.tetatet.co.il

מצאתם טעות? רוצים לעדכן את פרטי העסק? לחצו כאן!


דירוג הגולשים 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (אין עדיין דירוג)
Loading...

36 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

אתרים נוספים באותו תחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

נגישות