בניית אתר אינטרנט בחינם

בניית אתר בחינםצריכים אתר אינטרנט? ידעתי שיש גם בניית אתר בחינם? אחרי שהאינטרנט השתלת בעולם המודרני כל עסק ולא רק צריך אתר אינטרנט. ישנן שתי אפשרויות עיקריות של בניית אתר בחינם או בצורה זולה מאוד.

בניית אתר בחינם באתרים עם מערכת אוטומטית

האפשרות הפשוטה של בניית אתר בחינם קלה לשימוש כי יש מערכת אוטומטית לבנייה ואחסון אתרים. מערכת שכזו שהיא בעצם אתר אינטרנט בפני עצמה תאפשר לכם לתכנן ולבנות את האתר שלכם איך שתרצו ובעזרת ממשק פשוט וידידותי ביותר. בבחירת אפשרות זו לא תדרשו בשום ידע בHTML או משהו אחר, כל שלבי הבנייה יהיו פשוטים ומלווים בהסברים מפורטים ואני ממליץ בחום על אפשרות זו. קיימת כיום בארץ מערכת טובה לבניית אתר בחינם.




בדרך כלל מדובר על מערכת לבניית אתרים אוטומטית שכוללת גם ואחסון אתרים בעברית. כלומר, תוכלו לבצע פתיחת אתר בחינם.
ההרשמה ובניית אתר פשוטה וקלה מאוד ותיקח זמן קצר בלבד לבנות את האתר. אין צורך בשלב זה להתעסק יותר מדי בגרפיקה או בתוכן האתר אלא רק ליצור אותו לצורך המשך העבודה. בהמשך צריך להכניס תוכן אותו יש להכיל באתר וכיצד יש לתכנן אותו, כעת כל מה שעליכם לעשות הוא לפתוח אתר חינם.

בניית אתר בחינם למתקדמים

האפשרות השנייה של בניית אתר אינטרנט בחינם דורשת הכרה בסיסית של קידוד HTML ואחסון האתר על שרת חינמי. דרך זו מעט בעייתית מכיוון שגם עם הידע הדרוש להקמת אתר מסוג זה (אתר פשוט הכולל טקסט ומודעות גוגל אדסנס) הוא יחסית פשוט וקל, יצוצו בעיות אחרות כמו למשל הגרפיקה של האתר – נושא חשוב מאוד שיכול למשוך גולשים או לחלופין להבריח אותם.




באופן עקרוני אם תבחרו בדרך זו לפתיחת אתר חינם ניתן לקבל המון מידע לגבי כתיבת אתרי HTML (ואחרים) באתר הזה. לאחר שתבינו כיצד לעשות זאת ותיצרו לכם אתר בסיסי שכזה תוכלו לאחסן אותו על שרת חינם. שרת הוא בעצם מחשב גדול ומרכזי עליו מאוחסנים אתרי אינטרנט ומשם הם פועלים. קיימים כיום בחו"ל מספר שרתי אינטרנט שמציעים את שירותיהם בחינם או בזול מאוד. קישור זה יוביל אתכם לדף הבית של אחד מהשרתים הללו.

פורסם ע"י: דורית מרינוביץ

מצאתם טעות? רוצים לעדכן את פרטי העסק? לחצו כאן!


דירוג הגולשים 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (אין עדיין דירוג)
Loading...

33 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

אתרים נוספים באותו תחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

נגישות