דלתות כניסה מעוצבות לבית

דלתות כניסה מעוצבות לביתאם בעבר חשתם בטחון ברכישת דלתות בטחון אך נאלצתם להתפשר על יופי לטובת מיגון, כיום דלתות פלדה נותנות מענה אסתטי לבית מעבר להיותן חסינות ועמידות בפני מפגעים חיצוניים.
דלתות כניסה מעוצבות מציעות את כל הפתרונות שדלת פלדה מסוגלת להציע, החל מצבעים מרהיבים, עיצובים ייחודיים, שבלונות ודגמים מיוחדים, כל אלו יחדיו יוצרים חזות מושלמת עבור הבתים באשר הם, בין אם מדובר בבתים פרטיים או בדירות בבנייני מגורים.




מידע שחשוב לדעת על דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה מעוצבות מיוצרות מליבת פלדה מגולוונת אשר עוביה 1.25 מילימטרים, מדובר ב-2 שכבות ליבת פלדה, שתיהן מהודקות יחדיו באמצעות חיבורים חזקים אשר מתבצעים באזורים אשר מטרתם לשמור על חסינותה של הדלת.
דלתות כניסה מפלדה מכילות בתחתית שלהן אפשרות של התאמת הגובה לטובה אטימה אבסולוטית כנגד רעשים וכנגד זליגת מים, אבק או חרקים. הדלת עצמה מכילה צמר סלעים שתפקידו להוסיף נדבך נוסף לבידוד הדלת.




כיום דלתות כניסה מעוצבות מגיעות כשהן משולבות בחלונות, חשוב מאוד לשלב סורג וזכוכית חסינה (טריפלקס בעגה המקצועית) דלתות כניסה אמורות להיות חסינות בפני מזגי האוויר הקיצוניים, דלתות כניסה מעוצבות מגיעות בשלל צבעים, הצביעה מתבצעת באמצעות תנור ואבקה, הטכניקה המתקדמת של צביעת הדלת מאפשרת עמידות של הצבע לאורך שנים ארוכות, תוכלו לקרוא אודות טכניקת הצביעה המתקדמת באתר דלתות כניסה מעוצבות – קטגוריית מאמרים. שם תקבלו פירוט אודות הצביעה האיכותי של דלתות כניסה מעוצבות.
כך שברור כשמש כי דלתות כניסה מעוצבות מספקות פתרון אופטימלי עבור הבית, החל מפיתרון אסתטי ועד פיתרון מיגוני אשר נמצא בעדיפות עליונה מבחינת שיקולי רכישת דלתות כניסה לבית.

מדוע כדאי לרכוש דלתות כניסה מפלדה?

מהסיבה הפשוטה שדלתות כניסה מפלדה הינן דלתות בטחון לכל דבר וכיום מיוצרות בטכנלוגיות מתקדמות המאפשרות הפיכת דלת שבעבר נראתה דלת תעשייתית לדלת מעוצבת לכל דבר! כיום ניתן לייצר דלתות כניסה מעוצבות מפלדה בהתאמה אישית, הן מבחינת גודל, הן מבחינת צביעה, שילוב של חלונות על גבי הדלת, שילוב של פאנלים ותבליטים מיוחדים. כיום יותר יותר בעלי בתים מבינים כי דלתות כניסה מפלדה נותנות מענה נהדר לצורך האסתטי והמיגוני של הבית.

פורסם ע"י: יניב

מצאתם טעות? רוצים לעדכן את פרטי העסק? לחצו כאן!


דירוג הגולשים 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
35 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

אתרים נוספים באותו תחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

נגישות